Fb
 
 
 
 
Baner1_30
Baner1_tlo
Baner2_30
Baner2_tlo
Baner3_30
Baner3_tlo
Baner4_30
Baner4_tlo

Reklamacja

W przypadku uszkodzenia telefonu w trakcie jego użytkowania, przed podjęciem decyzji, czy skierować urządzenie do naszego serwisu, prosimy najpierw zapoznać się z instrukcją obsługi, warunkami gwarancji, zasadami reklamacji lub skontaktować się z pomocą techniczną pod numerem 12 383 31 30 wew. 2 lub e-mail: serwis@barelpoland.com. 

Warunki gwarancji i instrukcja obsługi są dołączone do każdego zestawu telefonu i należy odebrać je przy zakupie naszego produktu. 

Reklamacje i zasady postępowania: 

- w celu zgłoszenia reklamacji Klient powinien dokonać zgłoszenia reklamacyjnego poprzez wypełnienie poniższego Formularza Reklamacyjnego. 

 

- następnie system nada automatycznie numer zgłoszenia reklamacyjnego, który Klient otrzyma pocztą elektroniczna na wskazany wcześniej adres mailowy

 

-  przez pierwsze 12 miesięcy trwania Gwarancji klient koszysta z usługi Door-To-Door, czyli po dokonaniu zgłoszenia reklamacyjnego prosimy oczekiwac 24-48 godzin na przybycie kuriera GLS po odbiór wcześniej przygotowanej przesyłki z uszkodzonym telefonem wraz z uzyskanym numerem zgłoszenia reklamacyjnego (odbiór przesyłe odbywa się od poniedziałku do piątku)

 

- po upływie pierwszych 12 miesięcy gwarancji Klient zobowiązany jest przesłać uszkodzony sprzęt na własny koszt na adres Autoryzowanego Serwisu (podany poniżej). 


- brak lub niedostarczenie jednego z dokumentów spowoduje opóźnienia w naprawach lub całkowicie uniemożliwi działania związane z naprawą. W tym przypadku urządzenie będzie odesłane do Klienta na jego koszt. 


- usterki w zakresie korzystania z gwarancji będą usuwane bezpłatnie w ciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu do serwisu, w szczególnych przypadkach Gwarant zastrzega sobie prawo do przedłużenia czasu naprawy od 14 do 30 dni roboczych. 

- Po naprawie gwarancyjnej, Gwarant odsyła naprawiony sprzęt na własny koszt do Klienta. 

- W przypadku bezzasadnej reklamacji, telefon zostanie odesłany do Klienta na jego koszt.

 

 


Adres Autoryzowanego Serwisu BAREL: 

RG MEDIA

Serwis Barel

28-500 Kazimierza Wielka

ul. Głowackiego 1

 


Produkt*:
Usterka*:
Imię*:
Nazwisko*:
Ulica*:
Kod pocztowy*:
Miejscowość*:
E-mail*:
Telefon*:
Numer seryjny/IMEI*:
Ilość*:
Nr. dok. zakupu*:
opis usterki*:
Jaki teraz mamy rok?*:
* - pola wymagane


Wszystkie dane przekazane firmie w formularzu zostaną wykorzystane tylko i wyłącznie na potrzeby Serwisu Barel.


W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z naszym działem Pomocy Technicznej i Serwisu:

tel: (12) 383 313 0 wewn. 2

 

Strona głównaStrona główna